ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 квітня 2012 р. № 295
ПРАВИЛА
надання та отримання телекомунікаційних послуг
Загальна частина
1. Ці Правила
розроблені відповідно до Законів України "Про телекомунікації”, "Про
телебачення і радіомовлення”, "Про радіочастотний ресурс України”, "Про захист
прав споживачів”, "Про захист персональних даних”, інших нормативно-правових
актів і встановлюють загальний порядок надання та отримання телекомунікаційних
послуг (далі — послуги).
2. Ці Правила
регулюють відносини між операторами, провайдерами телекомунікацій (далі —
оператори, провайдери) та споживачами послуг (далі — споживачі).
3. У цих Правилах
терміни вживаються у такому значенні:
абонентська лінія
зв’язку — лінія телекомунікаційної мережі, яка з’єднує кінцеве обладнання
споживача з комутаційною системою та складається з магістральних, розподільних
ліній зв’язку і абонентської проводки;
абонентська
проводка — частина абонентської лінії зв’язку від кінцевого обладнання
споживача до кінцевих кабельних пристроїв розподільної частини абонентської
лінії (розподільної коробки, кабельного ящика тощо);
автоматизована
система розрахунків за послуги (білінгова система) — сукупність технічних і
програмних засобів, що виконують функції з тарифікації, розрахунку платежів за
надані послуги, формування платіжних документів для абонентів тощо;
відключення
кінцевого обладнання — від’єднання кінцевого обладнання від телекомунікаційної
мережі;
глобальна
телекомунікаційна послуга — послуга телефонного зв’язку, до якої всі абоненти
телефонної мережі загального користування мають вільний доступ і яка надається
за кодами послуг 700, 800, 900 тощо;
договір про
надання послуг (далі — договір) — правочин, укладений між споживачем і
оператором, провайдером, за яким оператор, провайдер зобов’язується на
замовлення споживача надавати послуги, а споживач — їх оплачувати (якщо інше не
передбачено договором);
додаткова
радіотрансляційна точка проводового радіомовлення (додаткова радіоточка) —
радіоточка, на яку звукове мовлення подається від основної радіоточки без
обмежувача;
згода споживача —
волевиявлення, виражене споживачем у будь-який спосіб, у тому числі вчинення
ним дій, які можуть бути зафіксовані обладнанням оператора, провайдера
(голосове, текстове повідомлення, використання сигналів тонового набору тощо);
з’єднання —
установлення зв’язку між кінцевими обладнаннями абонентів для обміну
інформацією;
зловмисні виклики
— поодинокі, повторювані або масові з’єднання, в тому числі з телефонними
номерами служб екстреного виклику, які неможливо зупинити через анонімність
особи, що здійснює виклик, і якими завдається моральна та/або матеріальна шкода
споживачеві та/або операторові, провайдерові;
зона дії
телефонної станції (підстанції) — територія, на якій забезпечується надання
послуг споживачам, яким присвоєно телефонний номер такої станції (підстанції);
зона нумерації —
частина території, на якій кінцеві пристрої телефонного зв’язку мають єдиний
формат номерів і однаковий код зони;
електронний код
(ідентифікатор) кінцевого обладнання — код, який присвоюється виробником
технічних засобів телекомунікацій для унікальної ідентифікації кінцевого
обладнання (міжнародні серійні коди IMEI, ESN, MEID тощо);
ідентифікаційна
телекомунікаційна картка (далі — ідентифікаційна картка) — засіб, який
використовується для позначення (ідентифікації) кінцевого обладнання абонента в
телекомунікаційній мережі (SIM-картка, USIM-картка, R-UIM-картка тощо);
картка попередньо
оплаченої послуги — засіб для замовлення та попередньої оплати послуг, що дає
право споживачеві на отримання визначеного переліку та/або обсягу послуг
оператора, провайдера в межах визначеного активу такого засобу;
картка поповнення
рахунка — засіб поповнення особового рахунка абонента для оплати послуг
оператора, провайдера в межах визначеного активу такого засобу;
кодування —
використання кодувальних пристроїв та/або програмного забезпечення для
обмеження вільного доступу абонентів до перегляду телепрограм таким чином, щоб
прийом сигналу став неможливим без декодувального пристрою;
контент-послуга —
інформаційна, довідкова, замовна, розважальна або інша послуга, в тому числі за
кодом послуги 900, що надається операторами телекомунікацій або операторами,
провайдерами з використанням телекомунікаційних мереж, технічних засобів
телекомунікацій та оплачується, зокрема шляхом списання коштів з особового
рахунка абонента, споживачем операторові, провайдерові, до мереж та/або
технічних засобів якого підключене кінцеве обладнання абонента....
РОЗДРУКУВАТИ або переглянути повний текст