АТС "Квант" ___________Фірма "Каскад"
П`ятниця, 03.02.2023, 17:52
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту


  • Форма входу

    Категорії розділу
    КВАНТ [4]
    ІНФО [9]

    Пошук



    Сторінка АТС "Квант"

    Група АТС "Квант"

    Головна » Статті » КВАНТ

    ГРОЗА



    Гроза


    Гроза дошкуляє АТС "Квант". І це літом. І в найбільш незручний час.
    Які типові аварії після грози ?
    Хто найбільше УСК і БП замінював через один потужний небесний розряд ?

    Знизу через комент обговоримо. Можна без реєстрації
    Керівникам пропоную дати посилання інженерам

    Категорія: КВАНТ | Додав: kvant (16.06.2011)
    Переглядів: 1699 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 4
    4 kvant  
    0
    Стихія залишила без світла більше сотні населених пунктів

    Сьогодні вночі внаслідок несприятливих погодних умов (дощ, сильні пориви вітру) через спрацювання систем захисту ліній електропередач сталося знеструмлення 102 населених пунктів в чотирьох областях.

    Як повідомляє прес-служба МНС України, у Полтавській області без електропостачання залишився 91 н.п., у Чернігівській - 5, у Львівській - 5, у Волинській – 1.

    3 Остап  
    0
    Андрей, Вам нужно обязательно привести контур в порядок.
    При плохом заземлении возможны самые разнообразные проблемы

    2 Андрій  
    0
    У нас поганий контур заземлення. Чи це критично під час сильних гроз ?

    1 Володимир  
    0
    Пропрацювава(обслуговував!!!) АТСК"Квант" на 1024 5 років. Коротко про проблеми з грозами та аваріями які з ними пов"язані.
    1) фідер живлення ВУТ чи ВУК повинен мати грозозахист, тобто заходити на станцію підземною кабельною лінією.
    2) На станції на кросі має бути працюючий(робочий) грозозахист
    3) На АКР чи АК мають бути впаяні тільки ті резистори і конденсатори, які передбачені конструкторами
    4) На лініях особливо на розпподільчих коробках мають бути вставлені "угольки", які передбачені конструкторами, це ж стосується газорозрядних вакуумних колб(ламп), які чомксь нерадиві монтери викидають, всі розподільчі коробки(ящики) повинні бути ретельно заземлені
    5) і на останок - не потрібно вигадувати велосипед, треба дотримуватися тих норм і правил по блискавкозахисту абоненських ліній і АТС, які давно вже розроблені і втрати на АТСК будуть практично відсутні
    Бажаю успіхів

    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    НОВИНИ
    [ Додати ] Каталог новин

    Copyright MyCorp © 2023 Сайт управляється системою uCoz